Cyklotrasa Boží Dar - Loučná pod Klínovcem

Příjemná cyklotrasa pro začátečníky nebo rodiny s dětmi začíná v Božím Daru, kde je možné si v případě potřeby zapůjčit cyklistické vybavení v Yettibike. Z Božího Daru pojedete po německé straně hranic a po pravé ruce budete mít řeku Polavu. Podél ní přijedete až k německému Kurort Oberwiesenthal. Projedete středem města, takže si můžete odpočinout nebo doplnit energii například u fontány na náměstí.

Po posilnění pojedete kolem hřbitova, který budete mít po levé ruce a pokračujte stále rovně. Jakmile před sebou uvidíte lyžařskou sjezdovku, tak na křižovatce zabočíte doprava. Dále pokračujte po cyklotrase stále dál k hraničnímu přechodu. Přejedete přes řeku a dostanete se zpět na českou stranu, kde prvním městem bude Loučná a Loučná pod Klínovcem. Pokud už nebudete mít tolik síly na cestu zpět na sedle kola, můžete sednout na autobus. Nicméně doporučujeme si užít cestu přes Klínovecké sedlo a okolo areálu Neklid se vrátit zpět do Božího Daru.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: MTB (horské)

Vzdálenost: 12 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.