Cyklotrasa Boží Dar - Loučná pod Klínovcem

Příjemná cyklotrasa pro začátečníky nebo rodiny s dětmi začíná v Božím Daru, kde je možné si v případě potřeby zapůjčit cyklistické vybavení v Yettibike. Z Božího Daru pojedete po německé straně hranic a po pravé ruce budete mít řeku Polavu. Podél ní přijedete až k německému Kurort Oberwiesenthal. Projedete středem města, takže si můžete odpočinout nebo doplnit energii například u fontány na náměstí.

Po posilnění pojedete kolem hřbitova, který budete mít po levé ruce a pokračujte stále rovně. Jakmile před sebou uvidíte lyžařskou sjezdovku, tak na křižovatce zabočíte doprava. Dále pokračujte po cyklotrase stále dál k hraničnímu přechodu. Přejedete přes řeku a dostanete se zpět na českou stranu, kde prvním městem bude Loučná a Loučná pod Klínovcem. Pokud už nebudete mít tolik síly na cestu zpět na sedle kola, můžete sednout na autobus. Nicméně doporučujeme si užít cestu přes Klínovecké sedlo a okolo areálu Neklid se vrátit zpět do Božího Daru.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: MTB (horské)

Vzdálenost: 12 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!