Cyklotrasa Bystřice pod Hostýnem - Holubova chata

U této trasy lze využít vlakové dopravy Kroměříž − Bystřice p. H. – Valašské Meziříčí nebo služeb cyklobusu. Z Bystřice pod Hostýnem jedeme do Chvalčova. Cesta se stáčí doprava, aby se u železniční zastávky Loukov odklonila nahoru do lesa. Následuje stoupání a jízda téměř po vrstevnici.

Na křižovatce čtyř cest vyjíždíme doprava nahoru, zelená značka se po chvíli opět připojí. Na rozcestí U kamenného domku se dáme doleva dolů asfaltovou silnicí, zelená značka nás opouští vpravo.

U Hostince ve dvoře odbočíme podél Rosošného potoka. Stoupáme údolím, míjíme odbočku, která nás může zavést kolem Holubovy chaty až na Kelčský Javorník. U pramene Fons Theodori si naproti všimneme malé přehrady − klauzy, která sloužila k plavení kmenů. Zde začíná přírodní rezervace Čerňava s karpatským pralesem. Na Tesáku zkontrolujeme brzdy a vydáme se všanc serpentinám do Bystřice pod Hostýnem. Na bystřickém rynku budeme asi po 20 minutách.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 37 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.