Cyklotrasa Bystřice pod Hostýnem - Holubova chata

U této trasy lze využít vlakové dopravy Kroměříž − Bystřice p. H. – Valašské Meziříčí nebo služeb cyklobusu. Z Bystřice pod Hostýnem jedeme do Chvalčova. Cesta se stáčí doprava, aby se u železniční zastávky Loukov odklonila nahoru do lesa. Následuje stoupání a jízda téměř po vrstevnici.

Na křižovatce čtyř cest vyjíždíme doprava nahoru, zelená značka se po chvíli opět připojí. Na rozcestí U kamenného domku se dáme doleva dolů asfaltovou silnicí, zelená značka nás opouští vpravo.

U Hostince ve dvoře odbočíme podél Rosošného potoka. Stoupáme údolím, míjíme odbočku, která nás může zavést kolem Holubovy chaty až na Kelčský Javorník. U pramene Fons Theodori si naproti všimneme malé přehrady − klauzy, která sloužila k plavení kmenů. Zde začíná přírodní rezervace Čerňava s karpatským pralesem. Na Tesáku zkontrolujeme brzdy a vydáme se všanc serpentinám do Bystřice pod Hostýnem. Na bystřickém rynku budeme asi po 20 minutách.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 37 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!