5 / 0

Harrachov - Jizerka

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 27 km

Popis cyklotrasy

Začátek naší trasy je v Harrachově na Novém Světě. Odtud pojedeme po hlavní silnici přes Janov na křižovatku na Mýtě. Na křižovatce u benzinové pumpy pokračujeme po hlavní silnici mírným stoupáním vpravo až za obloukový most přes Jizeru. Ihned za mostem odbočíme vpravo a po vedlejší silnici přijedeme na vlakové nádraží do Kořenova. Od něj vyrazíme přímo a po přejezdu kolejí nás čeká delší stoupání na Horní Polubný. Na první křižovatce odbočíme vpravo a dalším stoupáním stále po místní silnici až na Václavíkovu Studánku na vrcholu. Dále bez odbočení až na parkoviště pod Bukovcem v osadě Jizerka.

Přes parkoviště odbočíme vpravo a lesní cestou, zpočátku prudkým sjezdem, až dojedeme k železničnímu mostu nad cestou. Další sjezd bude až u prvního rozcestí v Kořenově. Zde vlevo a přes starý most přes Jizeru mezi chaty dále - to jsme již v Údolí naděje. Skoro celá cesta až sem z parkoviště pod Bukovcem vede po červené turistické značce. Cestou dále stoupáme k lesu a za závorou nejprve prudkým stoupáním po lesní cestě na Mýtiny. Tento úsek naší cesty nevede již po červené značce!! Dále nám již známou cestou to je po místní silnici.

Jak se Vám výlet líbil?

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5 (5 - nejlepší)

Mapa cyklotrasy

Otevřít v Google Maps

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.