Cyklotrasa Horní Blatná - Nové Hamry

V tomto cyklistickém výletě zavítáme do západní části Krušných hor, kde projedeme téměř panenskou krajinou. V úvodní části však musíme počítat s několika kratšími stoupáními.

Od vlakové zastávky v Horní Blatné vyrážíme po vedlejší silnici směrem do Nových Hamrů a hned na začátku nás čeká nejnáročnější část. Na rozcestí Vlčí Hora cyklotrasa opouští silnici a po asfaltové cyklostezce se vlníme přírodním parkem Jelení vrch. Na konci cyklostezky prudce klesáme na rozcestí U Útvaru, kde odbočíme doprava a po silnici projíždíme téměř zaniklou obcí Jelení. Auto tudy projede opravdu výjimečně, avšak cyklistů je tu v sezóně poměrně mnoho.

Mírně vystoupáme k NPR Rolavská vrchoviště a za lesem se nám otevře výhled na zaniklou obec Rolava a Přebuzské vřesoviště. Za Rolavou odbočíme doleva a klesáme podél říčky Rolavy. Tento úsek je vhodný pouze pro horská kola. Cesta je z velké části kamenitá, ale zato nemusíme šlapat a pouze se kocháme krásným údolím. Na rozcestí Chaloupecké parkoviště se napojíme na vedlejší silnici, po které sjíždíme do Nových Hamrů.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 25 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!