Cyklotrasa Jičín - Rovensko pod TroskamI

Od ústředně položeného Valdštejnova náměstí v Jičíně se vydejte podle značení CT 14 a souběžné červené TZ přes Holínské předměstí na Holín a Prachov. Postupně, ale jen mírně budete stoupat do Prachova, minete vstup do skal a po silnici pokračujete ještě půldruhého kilometru rovně až na křižovatku, na níž odbočíte doprava z kopce. Zde není přechodně žádné značení, po kilometru ale sjedete na další křižovatku, kde vás již doleva bude provázet CT 4016 na Libunec a Újezd pod Troskami.

V Újezdě odbočíte na křižovatce směrem ke kostelu doleva, podle značení CT 4078 již směrem na Troskovice. Této značky se držte i nadále, Trosky tak necháte vpravo a pokračujete v klesáních na Vidlák a Hrubou Skálu. Směrem k zámku byste ale jeli zbytečně do kopce, je lepší na křižovatce ve tvaru T necelé 2 km za Vidlákem jet doprava místo doleva podle značení CT naopak na Rokytnici a zde hned doleva na CT 4010 do Doubravic a doprava k žst. Hrubá Skála. Ta již leží při hlavním silničním tahu 35, který přejedete napříč do Radvánovic, kde se budete držet vpravo, na Štěpánovice a Rovensko pod Troskami. Odsud až do Bítouchova je nejlepší jet podle mapky, cyklo značení zde není dobré.

V Dráčově přijde odbočení doprava na modrou TZ, v Morcinově se přidá i CT 4017, jež vás doprovodí až na vrchol Tábora. Tam přejdete na CT 4142 dolů do Chlumu, kde uhnete ostře doprava, opět na neznačenou silnici, z ní po dalším kilometru naopak doleva již na Železnici. Železnice je malé městečko ležící jen kousek severně od Jičína, zde se také již napojíte na hlavní silnici do něj vedoucí. Posledních 5 km se jede rovně po této komunikaci, přes Valdice a Sedličky

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 54 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.