Cyklotrasa Jičín - Turnov

V první části cesty se jede přes Jičín, od nádraží je nejlepší jet přes Husovu třídu, kde je pěší zóna a cyklisté na ni smějí. Od náměstí se pak budete držet červené TZ, která vás vyvede na Holínské předměstí a pak společně s CT 14 nasměruje na Holín a Prachov. Od Prachova již přes lesy pokračujete po CT 14 přes Pařezskou Lhotu, kde zůstanete rovně na silnici, CT se odpojí. Asi po 500 m za vsí přijde odbočení doprava po žluté TZ kolem vlakové zastávky Hrdoňovice, do stejnojmenné vsi tak přijedete zkratkou přes les. Odsud pokračujete dále po hlavní na Újezd pod Troskami, cyklistické značení bude až do Újezda. Podle něj se budete ve vsi držet stále vlevo, kolem kostela vás již bude provázet CT 4078 směrem k Troskám, které máte přímo před sebou. Vaše trasa hrad na strmém kopci míjí, případná odbočka k němu je nejlépe z Troskovic po několika souběžných TZ. CT 4078 vás povede Troskovicemi, na jejich konci po ní odbočíte doleva a značena je souběžně i CT 4010. Právě po ní přijde, necelý kilometr za Troskovicemi, v pravé zatáčce odbočka doleva na užší asfaltku, po které sjedete kolem Želejova, až k okraji Věžického rybníka. Ten máte vlevo, ale vy jedete nejprve doprava a pak doleva(na rozc. Věžické údolí), podle značení CT 4015. Lépe je značena souběžná červená TZ, jede se rovně lesem až ke hřbitovu a pak zámku v Hrubé Skále, to již opět po CT 4078. Od Hrubé Skály postupně přijdou lehčí terénní úseky. Stále se držte značení, jež vás povede sjezdem k bukovinskému arboretu a pak na hřeben vedoucí k Valdštejnu. Až ke hradu pojedete rovně, teprve u něj vás CT nasměruje doprava do postupných klesání k Pelešanům a pak Turnovu.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 32 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.