Cyklotrasa Jičín - Valdice

Velký okruh východem Českého ráje

Okružní trasa je vhodná pro silniční a cestovní kola, je dobré mít s sebou mapu nebo navigaci.

Od ústředně položeného Valdštejnova náměstí v Jičíně se vydejte podle značení CT 14 a souběžně červené TZ přes Holínské předměstí na Holín a Prachov, minete vstup do skal a po silnici pokračujete ještě 1,5 km rovně až na křižovatku, na níž odbočíte doprava z kopce. Zde není přechodně žádné značení, po kilometru sjedete na další křižovatku, kde vás již doleva bude provázet CT4016 na Libunec a Újezd pod Troskami. V Újezdě odbočíte na křižovatce směrem ke kostelu doleva, podle značení CT 4078 již směrem na Troskovice. Této značky se držte i nadále, Trosky tak necháte vpravo a z Troskovic pokračujete v klesání na Vidlák a Hrubou Skálu. Směrem k zámku byste ale jeli zbytečně do kopce, je lepší na křižovatce ve tvaru T necelé 2 km za Vidlákem jet doprava místo doleva podle značení naopak na Rokytnici a zde hned doleva na CT 4010 do Doubravic a doprava k žel. st. Hrubá Skála. Ta již leží na hlavním silničním tahu č. 35 (Jičín - Turnov), který zde přejedete napříč do Radvánovic, kde se budete dále držet vpravo, na Štěpánovice a Rovensko pod Troskami. Odsud až do Bítouchova je nejlepší jet podle mapky, cyklo značení zde příliš není. V Dráčově přijde odbočení doprava za modrou TZ, v Morcinově se souběžně přidá i CT 4017, jež vás doprovází až na vrchol Tábora. Tam však její značení skončí a přejde ve 4142 dolů do Chlumu, kde uhnete ostře doprava po CT 4278 na Kyje. Na konci Kyjí se jede doprava, opět na neznačenou silnici, z ní po dalším kilometru naopak doleva již na Železnici. Železnice je malé město, ležící jen kousek od Jičína, zde se také napojíte na hlavní silnici do něj vedoucí. Posledních 5 km se jede rovně po této komunikaci, přes Valdice a Sedličky.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 54 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.