Cyklotrasa Lipník nad Bečvou - Hranice

Pohodová trasa po nejkrásnějších místech úbočí Maleníku. Nachází se na ní turistické atraktivity Moravské brány. Je vhodná pro celodenní výlet.

Z Lipníka vyjedete směrem Týn nad Bečvou a hned za mostem přes Bečvu se dáte po cyklostezce kolem přírodní rezervace Škrabalka s naučnou stezkou. Za zahrádkářskou kolonií v Hranicích zabočíte doprava k restauraci Na Střelnici. Po silnici se od ní dostanete k hranické sokolovně, kterou objedete doprava, minete tenisové kurty po obou stranách a před sebou už uvidíte táhlé stoupání.

V Teplicích se můžete zastavit například u nejhlubší propasti střední Evropy. Vydáme se dál na Zbrašovský kopec. Na rozcestí u Antoníčka odbočíte doprava ze silnice a po červené turistické značce dojedete kolem Maleníku až k myslivecké chatě U Huberta.

Tady začnete sledovat značení Jantarové stezky, která vás povede po vrstevnici kolem vrchu Krásnice a dlouhým mírným klesáním přijedete až k parkovišti pod hradem Helfštýnem. Z Helfštýna po silnici dojedete do Týna, k restauraci Pod lípou a po už známé cyklostezce kolem Škrabalky se vrátíte zpět do Lipníka.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: MTB (horské)

Vzdálenost: 32 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.