Cyklotrasa Lipník nad Bečvou - pramen Odry

Z Lipníka nad Bečvou se vydáte po značkách na Bohuslávky. Tuto vesničku projedete, dál vaše cesta vede přes Loučku a do Podhoří. Hned na kraji Podhoří odbočíte doleva, do údolí, kterému se říká Peklo. Není divu, kopce jsou zde strmé a údolí úzké. Podél potoka Jezernice stoupáte do Oderských vrchů. Cesta Peklem kolem Čertovy kazatelny vás vyvede na silnici, která vede od Velkého Újezda na Potštát.

Nacházíte se na okraji vojenského výcvikového prostoru Libavá. Dál k prameni Odry je možné se dostat pouze 1. května, kdy nadšenci  z Velké Bystřice pořádají cykloturistickou akci Bílý kámen. Jinak je tam vstup zakázán. Po chvíli sjedete ze silnice směrem na Ranošov, Slavkov objedete zadem a pokračovat nebudete po silnici směrem k Lipníku, ale přes Slavkovský vrch k okraji Oderských vrchů u obce Staměřice. Na konci klesání asi 200m před dálničním mostem pozor na závoru!

Nejprve Veselíčskými lesy, potom kolem kaskády rybníčků, kde se konají často rybářské závody, až do Veselíčka. Tady se můžete zastavit a pokochat se nádherným zámeckým parkem nebo si vystoupat k mohyle na památku napoleonských bitev. Osek je nejlépe projet zadem  až k mostu přes Bečvu a odtud do Lipníka se vrátit už osvědčenou cyklostezkou kolem jezera Jadran a Oseckého jezu.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 47 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.