Cyklotrasa Majdalena - žel.st. - Jindřichův Hradec

Krajem Emy Destinnové

Výchozím místem je nádraží v obci Majdalena s proslulým vodáckým tábořištěm. Odsud je také značena zelená TZ, která vám bude vodítkem pro první kilometry cesty, přes rozcestí Kosky doleva, značka končí na rozcestí Starý Kanclíř. Odsud dále pokračujete doleva po červené kolem Starého Jezera a Starého Hospodáře, budete projíždět kolem největších vodních ploch v celé oblasti. Červené se budete držet i nadále přes Dlouhý most a Novořeckou Baštu, odkud cesta vede podél řeky až po Stříbřecký most, kde pojedete doprava. Stále se držte červené TZ, před Stříbřecem odbočuje doleva a míří pak na sever ke Stráži nad Nežárkou po širokých zpevněných cestách, jen ke konci vede po pěšině. Od Stráže nejprve neznačenou silnicí dojeďte do Plavska, zde se dejte na hlavní doprava a pak doleva podle CT 1236. Ta vás povede již po silnicích, až do Políkna stále mírně do kopce a odsud jen sjedete do Jindřichova Hradce, který máte přímo před sebou. Do města vjedete ze strany od Nežárky, náměstí Míru ve starém městě nemůžete minout. Na vlakové nádraží vás odtud případně dovede zelená turistická značka.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 37 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.