Cyklotrasa Nová Pec - Kremže

Středně náročná cyklotrasa vhodná i pro ty, kteří nejsou přímo z Nové Pece. Cyklotrasa totiž začíná blízko vlakové zastávky. Od ní pojedete kolem několika penzionů. A je tu možnost si vybavení zapůjčit v půjčovně. Vyrazíte směrem na obec Bělá a na rozcestníku odbočíte doprava. Pokračujte dál po cyklostezce do bývalé obce Maňávka přes Pernek. Dále pokračuje cyklotrasa přes krásnou šumavskou přírodu přes několik menších obcí.

Dále přijedete do Polné na Šumavě a okolo Kraví hory a Boletice. Jestli si budete chtít udělat přestávku, můžete se projít kolem zámku v Červeném Dvoře. Zámek dříve sloužil jako letní sídlo Schwarzenbergů. Nejzajímavější částí je tzv. Čínský sál s rokokovými nástěnnými malbami. Kolem se rozprostírá anglický park s řadou drobných staveb. V současné době v zámku funguje psychiatrická léčebna. Máte tedy možnost obdivovat její exteriér a rozsáhlý zámecký park.

Odtud pokračujte dál do Hejdlova. Jestli budete mít dostatek sil, můžete si vyjet na nejstarší rozhlednu v Čechách Kleť a podívat se z výšky na Lipenskou přehradu, Český Krumlov nebo zámek v Hluboké. Pokud vás rozhledna neláká, u skal na Kleti zabočte doleva. Nakonec vás cyklotrasa dovede až do Chlumu. Projížďku můžete zakončit v tvrzi, přestavěný z penzionu, který je zaměřený na agroturistiku.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice

Vzdálenost: 47 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.