Cyklotrasa Nová Pec - Kremže

Středně náročná cyklotrasa vhodná i pro ty, kteří nejsou přímo z Nové Pece. Cyklotrasa totiž začíná blízko vlakové zastávky. Od ní pojedete kolem několika penzionů. A je tu možnost si vybavení zapůjčit v půjčovně. Vyrazíte směrem na obec Bělá a na rozcestníku odbočíte doprava. Pokračujte dál po cyklostezce do bývalé obce Maňávka přes Pernek. Dále pokračuje cyklotrasa přes krásnou šumavskou přírodu přes několik menších obcí.

Dále přijedete do Polné na Šumavě a okolo Kraví hory a Boletice. Jestli si budete chtít udělat přestávku, můžete se projít kolem zámku v Červeném Dvoře. Zámek dříve sloužil jako letní sídlo Schwarzenbergů. Nejzajímavější částí je tzv. Čínský sál s rokokovými nástěnnými malbami. Kolem se rozprostírá anglický park s řadou drobných staveb. V současné době v zámku funguje psychiatrická léčebna. Máte tedy možnost obdivovat její exteriér a rozsáhlý zámecký park.

Odtud pokračujte dál do Hejdlova. Jestli budete mít dostatek sil, můžete si vyjet na nejstarší rozhlednu v Čechách Kleť a podívat se z výšky na Lipenskou přehradu, Český Krumlov nebo zámek v Hluboké. Pokud vás rozhledna neláká, u skal na Kleti zabočte doleva. Nakonec vás cyklotrasa dovede až do Chlumu. Projížďku můžete zakončit v tvrzi, přestavěný z penzionu, který je zaměřený na agroturistiku.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice

Vzdálenost: 47 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!