Cyklotrasa Plzeň - Rokycany

Začneme na Denisově nábřeží u sídla dopravního podniku, kde je dostatek místa k zaparkování, zároveň tudy prochází cyklostezka podél Radbuzy, proti jejímuž proudu se vydáme. Podjedeme soustavu mostů a pohodlně po příjemné cyklostezce míříme ven z města. Konec stezky u Vokounovy lávky, po krátkém stoupání se octneme v ulicích, držíme se značení cyklotrasy 31. Rampou sjedeme k žel. trati a za přejezdem nás již čeká cesta mezi poli do městské části Koterov. Z Koterova jedeme po místní silničce do Starého Plzence. Za řekou přijedeme do centra městečka a odbočíme vlevo (Smetanova ul.).

Pokračujeme až do Šťáhlav, na kruhovém objezdu na návsi se dáme vlevo a hned vpravo, nyní sledujeme značení CT 2039, které nás dovede až k parkovišti u zámku Kozel. Naše trasa pokračuje hned za mostem po modré TZ, mineme dětské rehabilitační centrum a stále po lesní silničce přímo(neuhýbáme spolu s modrou TZ), přidá se k nám CT 2154, mineme lesní rybníček a následujeme znovu modrou TZ mířící stále ven z lesa k zemědělskému statku. Značku opustíme a po silnici dojedeme do Mirošova.

Vpravo od nás se zvedají hřebeny Brd, my pokračujeme po silnici do Dobřívi, hned na první ulici odbočíme vlevo a modrá značka a CT 3 nás dovedou k nejznámějším pamětihodnostem obce. Vrátíme se k rozcestníku u mostu přes Klabavu, přejedeme jej a po CT 2157 stoupáme k lesu, kde nezapomeneme odbočit ze silnice vlevo. Poté nás čeká jízda nahorů-dolů, po vyjetí z lesa nezapomenem spolu s CT odbočit vpravo, po kraji lesa se dostaneme k dalšímu rozcestí, zde vlevo a stále po polníé cestě a po červené TZ až na kraj Rokycan. Značky se držíme až k nádraží.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 43 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.