Cyklotrasa Plzeň - Rokycany

Začneme na Denisově nábřeží u sídla dopravního podniku, kde je dostatek místa k zaparkování, zároveň tudy prochází cyklostezka podél Radbuzy, proti jejímuž proudu se vydáme. Podjedeme soustavu mostů a pohodlně po příjemné cyklostezce míříme ven z města. Konec stezky u Vokounovy lávky, po krátkém stoupání se octneme v ulicích, držíme se značení cyklotrasy 31. Rampou sjedeme k žel. trati a za přejezdem nás již čeká cesta mezi poli do městské části Koterov. Z Koterova jedeme po místní silničce do Starého Plzence. Za řekou přijedeme do centra městečka a odbočíme vlevo (Smetanova ul.).

Pokračujeme až do Šťáhlav, na kruhovém objezdu na návsi se dáme vlevo a hned vpravo, nyní sledujeme značení CT 2039, které nás dovede až k parkovišti u zámku Kozel. Naše trasa pokračuje hned za mostem po modré TZ, mineme dětské rehabilitační centrum a stále po lesní silničce přímo(neuhýbáme spolu s modrou TZ), přidá se k nám CT 2154, mineme lesní rybníček a následujeme znovu modrou TZ mířící stále ven z lesa k zemědělskému statku. Značku opustíme a po silnici dojedeme do Mirošova.

Vpravo od nás se zvedají hřebeny Brd, my pokračujeme po silnici do Dobřívi, hned na první ulici odbočíme vlevo a modrá značka a CT 3 nás dovedou k nejznámějším pamětihodnostem obce. Vrátíme se k rozcestníku u mostu přes Klabavu, přejedeme jej a po CT 2157 stoupáme k lesu, kde nezapomeneme odbočit ze silnice vlevo. Poté nás čeká jízda nahorů-dolů, po vyjetí z lesa nezapomenem spolu s CT odbočit vpravo, po kraji lesa se dostaneme k dalšímu rozcestí, zde vlevo a stále po polníé cestě a po červené TZ až na kraj Rokycan. Značky se držíme až k nádraží.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 43 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!