Cyklotrasa Prachatice - Prachatice(okruh)

Z Prachatic se vydáme vzhůru do lesnatých kopců, kterým dominuje vrchol Libín, ozdobený rozhlednou. Výlet je určen pro milovníky jízdy na MTB a proto je převážně veden po polních cestách, lesních pěšinách, které vyžadují zdatnost a kondiční připravenost. Odměnou pro tyto jezdce není jen samotný prožitek z jízdy, ale také poznání krásné přírody, které vyvrcholí krajinou kolem Křišťanovického rybníka.

Popis cesty: Prachatice(po žluté TZ) -> za městem doprava po silnici -> dále po CT 1055 lesem -> Pod Perlovicemi(rovně, žlutá TZ) -> Pod Albrechtovicemi(doleva nahoru) -> Nad Albrechtovicemi(doprava, modrá TZ) -> Křišťanovická rybník(doleva, bez značení) -> Nad Křišťanovicemi(ostře doprava, žlutá TZ) -> Nad Blažejovicemi(doleva, po svážnici s trasou 1055) -> rozcestí U Sedélka(doprava, po zásobovací silnici směr Libín, žlutá TZ) -> Nad Rohanovem(doleva, neznačená silnice) -> Prachatice

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 30 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!