Cyklotrasa Prachatice - Prachatice(okruh)

Z Prachatic se vydáme vzhůru do lesnatých kopců, kterým dominuje vrchol Libín, ozdobený rozhlednou. Výlet je určen pro milovníky jízdy na MTB a proto je převážně veden po polních cestách, lesních pěšinách, které vyžadují zdatnost a kondiční připravenost. Odměnou pro tyto jezdce není jen samotný prožitek z jízdy, ale také poznání krásné přírody, které vyvrcholí krajinou kolem Křišťanovického rybníka.

Popis cesty: Prachatice(po žluté TZ) -> za městem doprava po silnici -> dále po CT 1055 lesem -> Pod Perlovicemi(rovně, žlutá TZ) -> Pod Albrechtovicemi(doleva nahoru) -> Nad Albrechtovicemi(doprava, modrá TZ) -> Křišťanovická rybník(doleva, bez značení) -> Nad Křišťanovicemi(ostře doprava, žlutá TZ) -> Nad Blažejovicemi(doleva, po svážnici s trasou 1055) -> rozcestí U Sedélka(doprava, po zásobovací silnici směr Libín, žlutá TZ) -> Nad Rohanovem(doleva, neznačená silnice) -> Prachatice

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 30 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.