Cyklotrasa Praha - Smíchov - Praha - Stodůlky

Cestou Prokopským údolím

Přímo od pražského Smíchovského nádraží vás povede CT A1. Po hlavní Nádražní ulici směřující na jih z centra není právě dobře značena a ani pro cyklisty ideálně klidná, ale z tohoto pohledu je nejhorším úsekem, který bude brzy za vámi. Podle značení jeďte zhruba 3 km, kolem hlubočepské konečné zastávky tramvají stále Hlubočepskou ulicí, pak pod Semmeringem, kolem hlubočepského zámku. Míříte ke zdejšímu nádraží, ale CT A12 vás ulicí K Dalejím povede dále již poklidnou cestou k Prokopskému údolí. Cesta je bez provozu, bezpečná a poklidná, kopírujete železniční trať, která s vámi směřuje mezi prudkými srázy. CT A12 se držte stále, i pod butovickým hradištěm, kde vás ze silnice společně s modrou TZ povede doleva na širokou prašnou cestu. Ta vás však hned asi po kilometru vyvede opět na asfaltu, v zatáčce u vlakové zastávky Holyně, a zde se dáte doprava. Pokračujete po CT A12 společně s naučnou stezkou stále po dně údolí, cesta brzy přejde do Mládkovy ulice těsně před Řeporyjemi. Dále se stačí jen držet značení k řeporyjskému náměstí. I za náměstím vás tato značka povede do bodu, kdy doprava odbočí dosud souběžná modrá TZ. Ta vás nasměruje k skanzenu Řepora, a pak dále přímo ke stanici metra Stodůlky.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 14 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!