Cyklotrasa Praha - Smíchov - Praha - Stodůlky

Cestou Prokopským údolím

Přímo od pražského Smíchovského nádraží vás povede CT A1. Po hlavní Nádražní ulici směřující na jih z centra není právě dobře značena a ani pro cyklisty ideálně klidná, ale z tohoto pohledu je nejhorším úsekem, který bude brzy za vámi. Podle značení jeďte zhruba 3 km, kolem hlubočepské konečné zastávky tramvají stále Hlubočepskou ulicí, pak pod Semmeringem, kolem hlubočepského zámku. Míříte ke zdejšímu nádraží, ale CT A12 vás ulicí K Dalejím povede dále již poklidnou cestou k Prokopskému údolí. Cesta je bez provozu, bezpečná a poklidná, kopírujete železniční trať, která s vámi směřuje mezi prudkými srázy. CT A12 se držte stále, i pod butovickým hradištěm, kde vás ze silnice společně s modrou TZ povede doleva na širokou prašnou cestu. Ta vás však hned asi po kilometru vyvede opět na asfaltu, v zatáčce u vlakové zastávky Holyně, a zde se dáte doprava. Pokračujete po CT A12 společně s naučnou stezkou stále po dně údolí, cesta brzy přejde do Mládkovy ulice těsně před Řeporyjemi. Dále se stačí jen držet značení k řeporyjskému náměstí. I za náměstím vás tato značka povede do bodu, kdy doprava odbočí dosud souběžná modrá TZ. Ta vás nasměruje k skanzenu Řepora, a pak dále přímo ke stanici metra Stodůlky.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 14 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.