Cyklotrasa Salaš - Chřiby

Vyrazíme po asfaltové cyklostezce směrem na Bunč, kde vyjedeme kopec. Na Bunči se můžeme občerstvit v restauraci s venkovním posezením. Děti uvítají hřiště se spoustou atrakcí. Nejnáročnější část výletu máme za sebou. Pokračujeme po červené turistické značce po lesní cestě k první klasicky kamenné rozhledně Brdo. Je z ní znamenitý výhled na Chřiby a v dálce i na Bílé Karpaty.

Kopec Brdo je nejvyšším vrcholem Chřibů. Základem tohoto jména je staré nářeční slovo "brd", které označuje zalesněnou vyvýšeninu, obvykle se skalnatým vrcholem. Od rozhledny Brdo začneme postupně klesat. U rozcestí Vlčák odbočíme doleva a míříme z kopce dolů po nové asflatce k motorestu Samota.

Poslední úsek před motorestem Samota nás čeká delší sjezd z kopce dolů. U motorestu najdeme rozsáhlé a velmi pěkné dětské hřiště, kde si děti pořádně zadovádí. Zpět se vracíme přes Staré Hutě a po cyklotrase postupně klesáme do Salaše.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 31 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.