Cyklotrasa Skuhrov nad Bělou - Velká Deštná

Ze Skuhrova nad Bělou se vydáte příjemnou silnicí přes obec Proloh a Osečnici do osady Lomy, kde se z rozcestí vydáváte směrem do kopce po žluté turistické značce směrem k Jedlové. Od rozcestí pojedete po silnici asi kilometr a půl, potom trasa odbočuje doprava dolů. Úsek lesem vede po lesní cestě, ale jakmile vjedete do Jedlové, opět vám pod koly šumí asfaltový povrch. Následuje Deštné, ze kterého vás čeká dlouhý výstup do Šerlišského sedla. Na hřebenu Šerlichu je možné si prohlédnout a navštívit Masarykovu chatu. Nejvyšší vrchol Orlických hor, Velká Deštná je odtud vzdálen asi 3 kilometry. K jejímu vrcholu se dostáváte po červené turistické značce poměrně náročným stoupáním a oddychnete si na chvíli až na parkovišti Pod Homolí.

Další cesta míří na Pěticestí. Odtud se budeme hřebenem vracet zpět, ale tentokrát po neznačené cestě, vedoucí mezi žlutou a červenou turistickou značkou. Po dojezdu pod parkoviště Pod Homolí pokračujte prudce stoupajícím svahem vzhůru, po cca 1 km z trasy odbočte vlevo na spojku, po níž se dostanete na asfaltovou cestu, která vás přivede na zelenou turistickou značku, po které dojedete do Luisina údolí. Držíte se zelené značky, která vás zavede na komunikaci ve Velkém Uhřínově. Z Uhřínova se pak dostáváte dlouhým sjezdem zpátky do Skuhrova nad Bělou.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 56 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.