Cyklotrasa Smědava - vyhlídka Krásná Máří

Na trase se vyskytují dvě táhlá stoupání. Pojede se krásnou krajinou Jizerských hor, z převážné části po kvalitních cyklostezkách, proto ji lze doporučit rodinám s většími dětmi nebo s malými zdatnými cyklisty.

Vyrazíme ze Smědavy po cyklotrase, která vede po silnici a na rozcestí U Studánky zabočuje doprava. Zde nás čeká první stoupání k rozcestí Knejpa. Pokračujeme k rozcestí U Čihadel se vydáme doleva. Ze začátku jedeme po rovině, pak si užíváme sjezdu na Kristiánov. Odtud směřujeme k Blatnému rybníku, kdy kromě jednoho menšího výšlapu svištíme z kopců dolů. Od Blatného rybníku na Novou Louku to je po rovině.

Ve vyhlášené Šámalově chatě na Nové Louce se můžeme občerstvit a připravit se na druhé náročnější stoupání. Po cyklotrase se dostaneme na Hřebínek, kde odbočíme doprava na cyklotrasu. Stoupáme přes rozcestí Krásná Máří, kde se najdete vyhlídku. Tu tvoří několik skalních plošin, z kterých se vám naskytne pohled na Frýdlantsko, město Hejnice, či vrchol Ořešníku. Až dojedete na Čihadla, kde najdete vyhlídkovou věž se 16 schody.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 30 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.