Cyklotrasa Špindlerův Mlýn - Pec pod Sněžkou

Vyjíždíme od Pražské boudy v Peci pod Sněžkou. Je tu úschovna, minidílna i mytí kol. Přejíždíme po hřebenu a kocháme se pohledem na naši sněžnou matku. U Lesní boudy doleva a pak rychlým táhlým klesáním nad Tetřevky a odbočujeme na Liščí cestu. Po levé straně se vám naskytne krásný pohled na Ještěd, Trosky a okolí Českého ráje. Na téčku se dáváme doleva a opatrně se spouštíme po silnici dolů až ke Hříběcím boudám.

Cestu přímo stoupající ze Strážného na Pláně, jen překřížíme a napojujeme se na nejjednodušší variantu pokračování, turistickou značenou trasu vedoucí z Plání do ŠpindluPo žluté se blížíme k Hromovce, kde se napojujeme na klopenky a hrboly freeridové tratě, abychom sjeli do Svatého Petru.

Pokračujeme po zelené mimo střed obce až k hrázi Labské přehrady. Z horní části lanovky z Černého dolu. je neskutečný výhled naopak na jih, na Zvičinu a směrem k Hradci. Nakonec vyjedeme na hranici lesa a poté se vrátíme k chatě Mír kolem Cihlářky.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 52 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!