Cyklotrasa Špindlerův Mlýn - Pec pod Sněžkou

Vyjíždíme od Pražské boudy v Peci pod Sněžkou. Je tu úschovna, minidílna i mytí kol. Přejíždíme po hřebenu a kocháme se pohledem na naši sněžnou matku. U Lesní boudy doleva a pak rychlým táhlým klesáním nad Tetřevky a odbočujeme na Liščí cestu. Po levé straně se vám naskytne krásný pohled na Ještěd, Trosky a okolí Českého ráje. Na téčku se dáváme doleva a opatrně se spouštíme po silnici dolů až ke Hříběcím boudám.

Cestu přímo stoupající ze Strážného na Pláně, jen překřížíme a napojujeme se na nejjednodušší variantu pokračování, turistickou značenou trasu vedoucí z Plání do ŠpindluPo žluté se blížíme k Hromovce, kde se napojujeme na klopenky a hrboly freeridové tratě, abychom sjeli do Svatého Petru.

Pokračujeme po zelené mimo střed obce až k hrázi Labské přehrady. Z horní části lanovky z Černého dolu. je neskutečný výhled naopak na jih, na Zvičinu a směrem k Hradci. Nakonec vyjedeme na hranici lesa a poté se vrátíme k chatě Mír kolem Cihlářky.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 52 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.