Cyklotrasa Uničov - Rabštejn

Vyjíždíme z Uničova k Brníčku, značená cyklotrasa nás dovede až k odbočce před Haukovice, kde se dáme doleva a pokračujeme další značenou cyklotrasou přes Dlouhou Loučku do Šumvaldu. Tady si chvilku odpočineme v některé z místních "hospůdek", protože nás čeká náročné stoupání k Oskavě.

Vyjíždíme ze Šumvaldu a po silnici zdoláváme táhlý kopec k Šumvaldským horkám, po chvíli se už připojujeme k cyklotrase z Troubelic. Kdo však má ještě dost sil, může si vyšlápnout dalších pár kilometrů k Rabštejnu (zřícenina hradu na dvou skalních hřbetech).

Rozjíždíme se po asfaltové silnici směrem k Libině. Po cestě se opět můžeme vykoupat v rybníce před Libinou, za obcí cesta prudce stoupá do kopce k Obědné. Za vesnicí se dáme doleva a stále pokračujeme nahoru k odbočce na Nedvězí, tady pojedeme opět vlevo a na vrcholu kopce nesmíme přehlédnout lesní asfaltovou cyklotrasu, která nás provede pěkným lesním okruhem kolem Bradla - vrch se soustavou skal a skalek s vyhlídkou.

Po pár kilometrech opouštíme les a odbočujeme opět vlevo na Lipinku, čeká nás krásný výhled do krajiny a příjemná cesta z kopce k Nové Hradečné. Sjíždíme po cyklotrase k Troubelicím a odtud už po rovině míříme zpět do Uničova.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 76 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.