Cyklotrasa Uničov - Rabštejn

Vyjíždíme z Uničova k Brníčku, značená cyklotrasa nás dovede až k odbočce před Haukovice, kde se dáme doleva a pokračujeme další značenou cyklotrasou přes Dlouhou Loučku do Šumvaldu. Tady si chvilku odpočineme v některé z místních "hospůdek", protože nás čeká náročné stoupání k Oskavě.

Vyjíždíme ze Šumvaldu a po silnici zdoláváme táhlý kopec k Šumvaldským horkám, po chvíli se už připojujeme k cyklotrase z Troubelic. Kdo však má ještě dost sil, může si vyšlápnout dalších pár kilometrů k Rabštejnu (zřícenina hradu na dvou skalních hřbetech).

Rozjíždíme se po asfaltové silnici směrem k Libině. Po cestě se opět můžeme vykoupat v rybníce před Libinou, za obcí cesta prudce stoupá do kopce k Obědné. Za vesnicí se dáme doleva a stále pokračujeme nahoru k odbočce na Nedvězí, tady pojedeme opět vlevo a na vrcholu kopce nesmíme přehlédnout lesní asfaltovou cyklotrasu, která nás provede pěkným lesním okruhem kolem Bradla - vrch se soustavou skal a skalek s vyhlídkou.

Po pár kilometrech opouštíme les a odbočujeme opět vlevo na Lipinku, čeká nás krásný výhled do krajiny a příjemná cesta z kopce k Nové Hradečné. Sjíždíme po cyklotrase k Troubelicím a odtud už po rovině míříme zpět do Uničova.

Náročnost cyklotrasy: Náročná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 76 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!