Cyklotrasa Valašské Meziříčí - Bystřička

Na středně náročnou trasu vhodnou pro trekingová kola, nastoupíme ve Valašském Meziříčí u vlakového nádraží. Pojedeme směrem na městské části Podlesí, Brdky, Brňov až do Malé Lhoty. Tam na křižovatce turistických tras odbočíme po modré značce k rozcestí Pod Medůvkou (3 km), odkud si vyšlápneme 300 m ke skalnímu útvaru Medůvka, který patří mezi náročné horolezecké terény. Po prohlídce skály Medůvka klesáme po cyklotrase do obce Bystřička. V Bystřičce přejedeme železniční koleje a odbočíme doprava na hlavní silnici a za mostem přes řeku se napojíme na cyklostezku Bečva.

Trasa pokračuje na sever po proudu Vsetínské Bečvy a u Brňova kříží modrou turistickou trasu, po které můžeme navštívit další skalní útvar – solitérní pískovcovou skálu zvanou Jarcovská kula. Stoupání ke skále je dlouhé jen 500 m. Odtud se vrátíme na cyklostezku a pojedeme dále do obce Jarcová, kde určitě stojí za návštěvu rozhledna stojící 1 km nad obcí. Za Jarcovou přejedeme řeku a od mostu nás Cyklostezka Bečva podél kolejí zavede kolem obce Poličná do parku Abácie a k železniční stanici ve Valašském Meziříčí.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 26 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!