Cyklotrasa Valašské Meziříčí - Bystřička

Na středně náročnou trasu vhodnou pro trekingová kola, nastoupíme ve Valašském Meziříčí u vlakového nádraží. Pojedeme směrem na městské části Podlesí, Brdky, Brňov až do Malé Lhoty. Tam na křižovatce turistických tras odbočíme po modré značce k rozcestí Pod Medůvkou (3 km), odkud si vyšlápneme 300 m ke skalnímu útvaru Medůvka, který patří mezi náročné horolezecké terény. Po prohlídce skály Medůvka klesáme po cyklotrase do obce Bystřička. V Bystřičce přejedeme železniční koleje a odbočíme doprava na hlavní silnici a za mostem přes řeku se napojíme na cyklostezku Bečva.

Trasa pokračuje na sever po proudu Vsetínské Bečvy a u Brňova kříží modrou turistickou trasu, po které můžeme navštívit další skalní útvar – solitérní pískovcovou skálu zvanou Jarcovská kula. Stoupání ke skále je dlouhé jen 500 m. Odtud se vrátíme na cyklostezku a pojedeme dále do obce Jarcová, kde určitě stojí za návštěvu rozhledna stojící 1 km nad obcí. Za Jarcovou přejedeme řeku a od mostu nás Cyklostezka Bečva podél kolejí zavede kolem obce Poličná do parku Abácie a k železniční stanici ve Valašském Meziříčí.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 26 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.