Cyklotrasa Vráž u Berouna - Králův Dvůr

Výlet Českým krasem

Výlet začíná u vlakového nádraží ve Vráži u Berouna, kde se napojíte na modrou TZ. Doporučujeme šetřit síly a nabrat dech na úvodní stoupání, které vás čeká hned za dálničním nadjezdem přes Kozí hřbet. Tento úsek je jedním z nejtěžších na celé cestě. Pojedete stále po modré, která vás nakonec sjezdem dovede do Svatého Jana pod Skalou. Dále vás čeká snadný úsek po silnici nejprve po žluté TZ do sousední Hostimi, odkud pojedete po lesní cestě na Srbsko. Stále po žluté dojedete k prameni Koda, odkud přejdete na modrou TZ na Horním rozcestí vedoucí doleva kolem jeskyně na Korno a pak podél rybníka Obora do Litně. Odtud pojedete namísto modré po zelené TZ, která vás nasměruje k vrcholu Mramoru. Právě zde je nejvyšší převýšení i bod na trase, před Vinařicemi ale již sjedete opět na silnici a na nějaký čas váš čeká snazší úsek kolem menších starých lomů Koněprusy. Ke Koněprusům a dále za nimi se již jede převážně z kopce a zcela po silnici. Informace pro případnou návštěvu jeskynního komplexu naleznete v oddíle Doprava, trasa jinak vede neznačeným úsekem přes obec a na křižovatce kilometr za ní se jede doprava. Poslední 3,5 km dlouhý úsek vede již jen po asfaltu a po rovině nebo mírně z kopce

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 32 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.