Cyklotrasa Vsetín - Bike Arena Vsetín

Výchozí bod cyklotrasy je v centru Vsetína u městských lázní. V Semetíně sjedete z cyklostezky vlevo na silnici vedoucí do obce. Po pravé straně se můžete zastavit v arboretu s dendrologickou sbírkou planých i okrasných dřevin a rostlin ze všech koutů zeměkoule. Od arboreta vyšlapete kopec k Bike aréně Vsetín. Tento největší singletrailový areál v okolí nabízí spoustu kilometrů vrstevnicových tratí a také několik kilometrů sjezdových tratí. Síť stezek pro horská kola je vybudována jak pro zkušené bikery, tak i pro amatéry.

Vydáte se po cyklotrase dál přes Semetín. V obci se nabízí možnosti klidného posezení a občerstvení. Pokračujete stále po místní cyklotrase k rozcestí s naučnou stezkou Tesák, na kterou se napojíte. Naučná stezka vás seznámí s přírodovědnými a historickými zajímavostmi krajiny Vsetínska. Projíždíte lesy a krásnou přírodou, na okolních loukách se vyskytují chráněné druhy orchidejí a ostatních druhů rostlin. Přes Chléviska, kolem Janišovského vrchu pak sjedete do městské části Vsetína-Rokytnice. Na hlavní silnici se dáte doleva a pokračujete do cíle.

Náročnost cyklotrasy: Střední

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 25 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!