Cyklotrasa Vsetín - Valašské Meziříčí

Tato část cyklostezky Bečva vede při dolním toku Vsetínské Bečvy ze Vsetína do Valašského Meziříčí, kde se spojuje s rožnovskou větví cyklostezky. Cyklostezka začíná u zámeckých zahrad ve Vsetíně a odtud vede po levém břehu Vsetínské Bečvy, kterou na okraji města překročí na druhý břeh.Po celou dobu se držíme cyklistického značení s číslem 501.Během cesty řeku několikrát přejedeme.

Po 6 kilometrech jízdy od Vsetína narazíme na odbočku vlevo, jedná se o cyklostezku do obce Ratiboř (vzdálené cca 2 km). My pokračujeme rovně, přejedeme hlavní silnici, napojíme se na lesní cestu a po 500 metrech nás cyklistické značení zavede na poměrně úzkou pěšinu směrující do Pržna. Pro cyklovozík je tento úsek hůře sjízdný. Naštěstí jde pouze o 1 kilometr, pak opět na trasu navazují asfaltky. Z Pržna do následující obce Mikulůvka jedeme po asfaltové cestě se zákazem pro motorová vozidla. Zde se napojíme na vedlejší silnici a míříme na okraj obce Bystřička, kde odbočíme vlevo na místní silničku směřující do obce Jarcová. Z Jarcové vede opět cyklostezka, která naposledy přemostí řeku, pokračuje podél hlavní silnice a následně k železniční trati do Valašského Meziříčí.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 22 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!

Tato stránka používá cookies

Abychom Vám dokázali nabídnou to nejlepší, používáme soubory cookies. Dokážeme Vám tak zobrazit relevantní reklamy, analyzovat návštěnost a chování webu.