Cyklotrasa Vsetín - Valašské Meziříčí

Tato část cyklostezky Bečva vede při dolním toku Vsetínské Bečvy ze Vsetína do Valašského Meziříčí, kde se spojuje s rožnovskou větví cyklostezky. Cyklostezka začíná u zámeckých zahrad ve Vsetíně a odtud vede po levém břehu Vsetínské Bečvy, kterou na okraji města překročí na druhý břeh.Po celou dobu se držíme cyklistického značení s číslem 501.Během cesty řeku několikrát přejedeme.

Po 6 kilometrech jízdy od Vsetína narazíme na odbočku vlevo, jedná se o cyklostezku do obce Ratiboř (vzdálené cca 2 km). My pokračujeme rovně, přejedeme hlavní silnici, napojíme se na lesní cestu a po 500 metrech nás cyklistické značení zavede na poměrně úzkou pěšinu směrující do Pržna. Pro cyklovozík je tento úsek hůře sjízdný. Naštěstí jde pouze o 1 kilometr, pak opět na trasu navazují asfaltky. Z Pržna do následující obce Mikulůvka jedeme po asfaltové cestě se zákazem pro motorová vozidla. Zde se napojíme na vedlejší silnici a míříme na okraj obce Bystřička, kde odbočíme vlevo na místní silničku směřující do obce Jarcová. Z Jarcové vede opět cyklostezka, která naposledy přemostí řeku, pokračuje podél hlavní silnice a následně k železniční trati do Valašského Meziříčí.

Náročnost cyklotrasy: Snadná

Terén: Silnice + MTB (horské)

Vzdálenost: 22 Km

Hodnocení cyklotrasy

Ohodnotťe, jak se Vám cyklo výlet libil na stupnici 1 - 5

Jak se Vám cyklotrasa líbila?

Podělte se s ostatními, jak se Vám cyklotrasa líbila. Na jaká zajímavá místa jste cestou narazili, doporučení, atd.

Nejnovější cyklotrasy po ruce

Nejnovější cyklotrasy přibývají každým týdnem.

Možnost cestování a poznávání nových míst tedy stále stoupá. Buďte přitom. Nechte si posílat nejnovější cyklotrasy každý týden.

Přejeme příjemné cyklo zážitky!